2019-09-18 0
SiteMedia Consultancy бе обявена за Агенция на годината от една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News в престижната си класация Platinum PR Awards 2019. Компаниите са оценявани по постигнатите резултати през последната година, реализирани проекти, работа с клиенти, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, цялостно отношение към работния процес и много други постижения.
Агенцията получи и почетни плакети в няколко други категории на Platinum PR Awards 2019: PR Team of the Year, CEO of the Year и Community Relations.
SiteMedia Consultancy се съревноваваше с агенции и компании като FleishmanHillard, Hill+Knowlton, Burson Cohn Wolfe, Ruder Finn, Weber Shandwick, Edelman, Ketchum, Mastercard, IBM, HP Inc. и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа, спечелила награди на Platinum PR Awards 2019.
"Огромен успех за комуникационната ни общност. Българска ПР агенция да бъде определена за Агенция на годината за целия свят от престижна комуникационна медия като PR News е триумф за целия пазар. Да, ние като комуникационна индустрия сме на световно ниво и името на България се чува на всички комуникационни форуми по всички континенти. По нищо не отстъпваме на гигантите в сферата и на много места дават България за пример. Радвам се, че български екип е сред най-добрите в света. Това престижно класиране е резултат на работата ни, на подхода ни към хората и работния процес, на цялостното развитие на бизнеса. Сам човек нищо не може да направи, само екипната работа постига високи резултати.", сподели Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy и допълни: "Почетният плакет за "CEO of the Year" е само продължение на екипната ни работа. И на новия модерен начин, по който с екипа сме направили работните процеси. Но повече сме горди с почетния плакет за кампанията на Nivea #daretowowandcare в категорията Community relations. Освен, че кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в Инстаграм, тя е и прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава."