Здравейте,
имам следното питане. Клиент съм на една от големите банки в България. Преди месец изтеглих сума пари от лична сметка на каса в клон на банката. След като напускам клона на банката, служителката на касата е допуснала грешка и е обслужила следващия клиент като е изтеглила сума от моята сметка за клиента и е предоставила разписка за тегленото с моите лични данни. ЕГН, номер на лична карта, адрес, номер на сметка, три имена, и дата на издаване на личната карта. Парите ги върнаха по сметката ми, но след като засегнах въпроса с личните данни ми отговориха, че клиента щял да я върне в клона. Но това е без значение след като личните ми данни вече са изтекли към трето лице. На следващия ден посетих клона и ми казаха, че клиента вече бил върнал разписката и те я били унищожили.
Имам намерение на пусна сигнал или жалба до КЗЛД. Като основното ми питане е дали имам достатъчно доводи за пускане на съдебен иск срещу банката с искане за обезщетение/компенсация. С няколко думи, дали едно такова дело би имало успех или е по-вероятно да изгубя и да се нахакам с плащане на една солидна сума разноски по делото за двете страни.
Поздрави
- Дата и час: 27 Ное 2024, 09:10 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Нарушаване на GDPR от банка
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Нарушаване на GDPR от банка
Има смисъл от иск, само ако за Вас са настъпили вреди, които може да докажете. В случая не уточнявате какви вреди сте претърпял/а, а и изглежда няма такива. При това положение трудно ще спечелите такова дело.
Адвокат: (INFJ)
https://www.16personalities.com/infj-personality
https://www.16personalities.com/infj-personality
- kalahan2008
- Активен потребител
- Мнения: 4239
- Регистриран на: 12 Фев 2008, 10:53
Re: Нарушаване на GDPR от банка
Абсолютно подкрепям мнението на Калахан. Трябва да можете да докажете, че сте претърпели вреди и в какъв размер за да има смисъл от иск. Иначе пак можете да се жалите, но крайният резултат вероятно ще бъде предписание от КЗЛД по отношение дейността на банката. И като краен резултат най-много да пострада нещастната служителка, която е допуснала тази наистина много неприятна грешка. Не оправдавам действията, но всеки греши. Има много по-страшни и непоправими грешки от едни лични данни, които по невнимане на служителка са станали достояние на друго физическо лице.
Не си въобразявай!
- vili_spasova
- Потребител
- Мнения: 974
- Регистриран на: 05 Дек 2007, 16:16
- Местоположение: София
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта