начало

Три пъти са се увеличили спестяванията на магистратите за 10 години Три пъти са се увеличили спестяванията на магистратите за 10 години

Акт от Комисия за защита на потребителите

Дискусии и казуси в областта на административното право и процес
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Акт от Комисия за защита на потребителите

Мнениеот abrakadabra » 26 Фев 2008, 13:34

Здравейте,
аз съм търговец и от КЗП ми беше съставен акт за нарушаване сроковете по чл.113, като случая е следния.
Получаваме мобилен телефон за ремонт на 07.12.2007, от сервиза който ги подържа отказват гаранционен ремонт понеже дисплея е счупен механично от клиента и това не е гаранционно (имаме протокол за това от 09.12.2007). Ние уведомяваме клиента, като първоначално той почва да твърди, че не е счупен дисплея, после да му кажем колко струва ремонта, после че ще мисли. Тези разговори са водени по телефона. През това време минава един месец и на 38 ден, клиента иска да му върнем телефона - без да правим ремонт. Ние го връщаме и той подава жалба до КЗП, че не са му спазени правате по чл.113.
Нашия мотив срещу това беше, че този срок има значение само при основателна рекламация, което е записано по чл. 128 (1), но от КЗП ни написаха акт, защото нямало как да докажем, че сме информирали клиента, че реклмацията му е неоснователна - тъй като сме говорили само по телефона.
Въпроса ми е, има ли друг начин да докажем, че сме прави?

Също така имаме и акт по чл.120, защото не сме били записали в гаранционната карта:
Чл. 120. В заявлението за предоставяне на търговска гаранция се посочва, че независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно този закон.

Как точно се тълкува този член и има ли начин да оборим този акт?
Благодаря Ви, ще очаквам всякакви съвети:)
abrakadabra
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 26 Фев 2008, 09:18

Мнениеот poul » 26 Фев 2008, 14:58

За да избегнете възможността да бъдете достойно залят с катран а после посипан с пера /линчуване -от съдия Линч/ от останалите форумци, Ви съветвам най-добросъвестно бързичко да изтичате до най-близката адвокатска кантора.
Или друго предложение-тъй като сте търговец на мобилни апарати, поемете ангажимент да ни изпратите /визирам дарствено/ по един от последните модили на нокия. Например 8500 класик е добра идея.
Това което искате да свършим за бизнеса ви тук е същото.
poul
Младши потребител
 
Мнения: 69
Регистриран на: 03 Юли 2003, 13:34

Мнениеот abrakadabra » 26 Фев 2008, 15:02

poul написа:За да избегнете възможността да бъдете достойно залят с катран а после посипан с пера /линчуване -от съдия Линч/ от останалите форумци, Ви съветвам най-добросъвестно бързичко да изтичате до най-близката адвокатска кантора.
Или друго предложение-тъй като сте търговец на мобилни апарати, поемете ангажимент да ни изпратите /визирам дарствено/ по един от последните модили на нокия. Например 8500 класик е добра идея.
Това което искате да свършим за бизнеса ви тук е същото.


Защо си мислите, че не съм ходил до адвокатска кантора и защо си мислите, че лесно се попада на адвокат който е запознат с тези неща? Да не ви казвам какви неприятности си имам точно заради един такъв адвокат.
Ако някой е запознат с материята и може да даде стойностен съвет и решение, разбира се, че съм готов да си платя.
abrakadabra
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 26 Фев 2008, 09:18

Мнениеот mialore » 26 Фев 2008, 23:56

Обжалвайте наказателното постановление и в съда ще го съборите чрез свидетелски показания.Можете да накарате сервизът да ви издаде протокол с подробно описание на състоянието.Доколкото познавам работата на КЗП мисля,че ще имате успех.Ако осигурите свидетели, всеки колега би се справил с казуса
mialore
Младши потребител
 
Мнения: 58
Регистриран на: 13 Мар 2007, 15:16

Мнениеот abrakadabra » 27 Фев 2008, 10:30

mialore написа:Обжалвайте наказателното постановление и в съда ще го съборите чрез свидетелски показания.Можете да накарате сервизът да ви издаде протокол с подробно описание на състоянието.Доколкото познавам работата на КЗП мисля,че ще имате успех.Ако осигурите свидетели, всеки колега би се справил с казуса


Благодаря Ви много, търся си и адвокат който да ме представлява.
abrakadabra
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 26 Фев 2008, 09:18


Назад към Административно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


cron