начало

ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност

Измама с гаранция?!?

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Измама с гаранция?!?

Мнениеот Doderick » 22 Дек 2004, 23:01

Здравейте!
Ето какво ми се случи при покупката на съраунд система Creative от представителния магазин на фирма Електроника и Софтуер - гр.Плевен.

На етикета на стоката беше упомената гаранция от 12 месеца. Направих превода на парите с карта маестро и взех покупката заедно с гаранционната карта. Когато се прибрах вкъщи видях, че в сервизната книжка пише, че производителя предоставя 24 месеца гаранция, а когато погледнах гаранционната карта там пишеше 3 месеца! Днес отидох да ги питам що за работа е това и една от продавачките, след като говори с отговарящия за доставките ми съобщи, че за стоки без сериен номер се дават 3 месеца гаранция. Аз споменах, че моята стока има сериен номер, но те отговори, че при тях няма такъв. Кажете ми нормално ли е това, аз се чувствам измамен, най-малкото защото на етикета с цената пишеше 12 месеца. Какво трябва да направя? Към кого да се обърна?
Притеснява ме това, че нямам доказателство. Предполагам, че етикета го няма вече, като отида да предявя исканията си ще погледна за други Creative, ако има (мисля, че имаше) ще снимам етикета. Не съм юрист и незнам каква тежест ще има това, дали изобщо е необходимо.
Ще се радвам, ако ми помогнете! Благодаря!


п.с: почти съм сигурен, че гаранцията се осигурява от сервиза на Електроника и Софтуер, те не са официален вносител за България.

пс2: на всичкото отгоре не ми дадоха касова бележка, ковто аз изрично поисках, продавачът ми каза, че по принцип излизат две бележки от терминала (за преводи с дебитни карти), но той не знае как става и запази копието, което излезе. За гаранцията нямало да ми трябва.
Doderick
 

Re: Измама с гаранция?!?

Мнениеот Пионерче » 23 Дек 2004, 01:28

Имахте някой свидетел без дела и родство при себе си НАЛИИИИИИИИИ!
Пионерче
 

Re: Измама с гаранция?!?

Мнениеот Doderick » 23 Дек 2004, 03:18

За съжаление - не! Аз си мислех, ако говоря човешки с управителя им дали няма да има резултат. Ако реша да подам жалба в РДД заради касовата бележка няма да има никакъв ефект, освен да се скарат на продавача...
Doderick
 

Re: Измама с гаранция?!?

Мнениеот raikO » 23 Дек 2004, 10:34

Без касова бележка в случея неможе да се докаже много,но за гаранционния срок не-може да бъде по малак от 6 месеца (както и за стоки втора употреба).
Според мен най-добре е да уведомиш комисията за защита на потребителите кото изрично упоменеш,че по тяхна вина е е издадена касова бележка.
raikO
 

Re: Измама с гаранция?!?

Мнениеот raikO » 23 Дек 2004, 11:16

Териториално подразделение: Плевен
Телефон: 064/ 800818
Адрес: пл. “Възраждане” № 1, ет. 3
А това е сайта на комисия по търговия и защита на потребителите:
http://www.ktzp.bg
Успех. И незабрявай да пишеш за развоя на събитията.
raikO
 

Re: Измама с гаранция?!?

Мнениеот Doderick » 23 Дек 2004, 18:30

Благодаря!
Няма ли да е по-добре да говоря първо с управителя на фирмата.

Транзакцията може да се докаже, т.е. може да се докаже, че съм платил.
Doderick
 


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта


cron