Молба за съвет и помощ
Публикувано на: 12 Авг 2016, 10:52
Моля за помощ! Не знам дали тук е мястото да споделя тегобите си!
През ноември 2008 г. с лизингов кредит си купихме със съпруга ми чисто нова кола, защото се бяхме напатили с майстори в автосервизи. Колата е карана 80% зад граница (в Европа) на т.нар. извънградско. Прибирайки се след последната командировка (колата стоя паркирана пред блока 45 дни) на 11 юли ми потъна педала на съединителя т.е. стана някакъв проблем с него. Свързах се със застрахователя (има пълно автокаско с доверен сервиз), но от там ми отказаха всякакво съдействие, защото няма ПТП.
Колеги ме насочиха към сервиз Митвас в кв. "Дружба". Исках да е голям сервиз, като мислех, че ще държи на качеството. С посочения от тях репатрак мъжът ми закара колата на 13 юли по обяд. Обадиха се на 15 около 17.00 часа, че са сменили съединителя целия (работното им време е до 18.00 - това беше петък и трябваше да се предвижим от Бъкстон до Дружба до час...). Заплатихме цялата поискана от тях сума от 446 лв., като обясняват с половин уста, че има още един проблем - свети вече някаква лампа на таблото, колата може да се кара, но не трябва да се "юрка". Не знам да ли можете да си представите как се е прибрал с тази кола до Бъкстон мъжа ми - няма никаква мощност и цялата трасе... В понеделник сутринта се обади по телефона за рекламация - оказа се, че те са ни казали, че трябва да се смени някаква бобина, но ние сме си взели колата на своя глава, поръчват бобината и ще я сменят за 30 мин - 1 час! На следващата сутрин рано 19.07, когато няма движение закарахме обратно колата, чакахме да отворят, но се оказва, че трябва да оставим колата, защото времето от 1 час не е достатъчно. Имаме неблагоразумието да ги ядосаме като се обаждаме по телефона на 21 (след 3 дни), за да се интересуваме какво става. Прехвърляйки телефонния разговор през 7 - 8 души един се изпуска, че всъщност са разменили някакви жички към някаква бобина. На 22.07 след обяд се обаждат, че колата е готова - оставят някаква тяхна колежка в 17.05 часа да ни я предаде срещи 215 лв. Тя ни уведоми, че всъщност бобината не е сменена, а е сменен датчик на скоростната кутия. Взехме колата. В нея имаше бензин, колкото да се молим да стигнем до първата бензиностанция (оставихме я с 1/4 резервоар).Лампата не светеше, прибрахме се. За съжаление се разболях и чак на 29.07 (петък) ползвах колата: Отначало всичко беше видимо добре, но след десетина минути същата прословута лампа първо почна да мига, а след това да свети постоянно. И колата започна да губи мощност до абсолютно спиране, цялата се тресе около една две минути и чак когато спре можеш да потеглиш - така съм се прибрала (по голямата част от времето на аварийни светлини). На 1 август (понеделник - първия работен ден за сервиз Митвас) сутринта закарах отново колата за рекламация в сервиза. На 4.08 са се обадили на телефона на мъжа ми да го информират, че те не могат да се справят и са закарали колата ни (без абсолютно никой да ни попита) на 03.08 в оторизиран сервиз на Опел. На 09.08 мъжа ми по мое настояване ходи до сервиз Митвас за да се поинтересува какво става. Приемчика гледал виновно и шикалкавел, че проблема го е имало преди изобщо да закараме колата първия път, а това изобщо не е така. Мъжът ми е настоял да ни върнат колата в най-първото и състояние (с така наречения счупен съединител) и парите, които до сега сме им дали. На 10.08 преди обяд е получил обаждане, че още нямат резултат от сервиза на Опел, който вече не е анонимен, а е на Ботевградско шосе.
Тази сутрин се свързах със сервиза на София Ауто на телефон от интернет страницата. Препратиха ме към "специалния приемчик" на колата от сервиз Митвас. Човекът ми обясни, че те са последния вариант на сервиз Митвас (вероятно - той не може да го докаже - колата ми е обиколила и други сервизи). В момента работят по нея основно на принципа на проба и грешка, защото и те не могат да кажат какво и е. Отказа да ме държи в течение на нещата, защото на ден му звънят много хора и аз да се обадя вторник, сряда.
Моля за съвет и за помощ - какво на направя, как да си взема колата, която вероятно са направили развалина!!! И мога ли да съдя сервиз Митвас за отношението им (правят си каквото искат без мое знание, за да прикрият нечия некадърност), това че вече месец съм без кола, а и не се знае докога... За това, че изпитвам ужас да шофирам (шофьор съм от 26 години)!
През ноември 2008 г. с лизингов кредит си купихме със съпруга ми чисто нова кола, защото се бяхме напатили с майстори в автосервизи. Колата е карана 80% зад граница (в Европа) на т.нар. извънградско. Прибирайки се след последната командировка (колата стоя паркирана пред блока 45 дни) на 11 юли ми потъна педала на съединителя т.е. стана някакъв проблем с него. Свързах се със застрахователя (има пълно автокаско с доверен сервиз), но от там ми отказаха всякакво съдействие, защото няма ПТП.
Колеги ме насочиха към сервиз Митвас в кв. "Дружба". Исках да е голям сервиз, като мислех, че ще държи на качеството. С посочения от тях репатрак мъжът ми закара колата на 13 юли по обяд. Обадиха се на 15 около 17.00 часа, че са сменили съединителя целия (работното им време е до 18.00 - това беше петък и трябваше да се предвижим от Бъкстон до Дружба до час...). Заплатихме цялата поискана от тях сума от 446 лв., като обясняват с половин уста, че има още един проблем - свети вече някаква лампа на таблото, колата може да се кара, но не трябва да се "юрка". Не знам да ли можете да си представите как се е прибрал с тази кола до Бъкстон мъжа ми - няма никаква мощност и цялата трасе... В понеделник сутринта се обади по телефона за рекламация - оказа се, че те са ни казали, че трябва да се смени някаква бобина, но ние сме си взели колата на своя глава, поръчват бобината и ще я сменят за 30 мин - 1 час! На следващата сутрин рано 19.07, когато няма движение закарахме обратно колата, чакахме да отворят, но се оказва, че трябва да оставим колата, защото времето от 1 час не е достатъчно. Имаме неблагоразумието да ги ядосаме като се обаждаме по телефона на 21 (след 3 дни), за да се интересуваме какво става. Прехвърляйки телефонния разговор през 7 - 8 души един се изпуска, че всъщност са разменили някакви жички към някаква бобина. На 22.07 след обяд се обаждат, че колата е готова - оставят някаква тяхна колежка в 17.05 часа да ни я предаде срещи 215 лв. Тя ни уведоми, че всъщност бобината не е сменена, а е сменен датчик на скоростната кутия. Взехме колата. В нея имаше бензин, колкото да се молим да стигнем до първата бензиностанция (оставихме я с 1/4 резервоар).Лампата не светеше, прибрахме се. За съжаление се разболях и чак на 29.07 (петък) ползвах колата: Отначало всичко беше видимо добре, но след десетина минути същата прословута лампа първо почна да мига, а след това да свети постоянно. И колата започна да губи мощност до абсолютно спиране, цялата се тресе около една две минути и чак когато спре можеш да потеглиш - така съм се прибрала (по голямата част от времето на аварийни светлини). На 1 август (понеделник - първия работен ден за сервиз Митвас) сутринта закарах отново колата за рекламация в сервиза. На 4.08 са се обадили на телефона на мъжа ми да го информират, че те не могат да се справят и са закарали колата ни (без абсолютно никой да ни попита) на 03.08 в оторизиран сервиз на Опел. На 09.08 мъжа ми по мое настояване ходи до сервиз Митвас за да се поинтересува какво става. Приемчика гледал виновно и шикалкавел, че проблема го е имало преди изобщо да закараме колата първия път, а това изобщо не е така. Мъжът ми е настоял да ни върнат колата в най-първото и състояние (с така наречения счупен съединител) и парите, които до сега сме им дали. На 10.08 преди обяд е получил обаждане, че още нямат резултат от сервиза на Опел, който вече не е анонимен, а е на Ботевградско шосе.
Тази сутрин се свързах със сервиза на София Ауто на телефон от интернет страницата. Препратиха ме към "специалния приемчик" на колата от сервиз Митвас. Човекът ми обясни, че те са последния вариант на сервиз Митвас (вероятно - той не може да го докаже - колата ми е обиколила и други сервизи). В момента работят по нея основно на принципа на проба и грешка, защото и те не могат да кажат какво и е. Отказа да ме държи в течение на нещата, защото на ден му звънят много хора и аз да се обадя вторник, сряда.
Моля за съвет и за помощ - какво на направя, как да си взема колата, която вероятно са направили развалина!!! И мога ли да съдя сервиз Митвас за отношението им (правят си каквото искат без мое знание, за да прикрият нечия некадърност), това че вече месец съм без кола, а и не се знае докога... За това, че изпитвам ужас да шофирам (шофьор съм от 26 години)!