начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Неправилно таксуван от мобилния оператор.

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Неправилно таксуван от мобилния оператор.

Мнениеот name1 » 02 Юли 2014, 23:35

Здравейте нов съм във форума, но се надявам да ми помогнете.

Най-вече ме интересува дали да пиша жалба в сайта на мобилния оператор или направо в комисията за защита на потребителите, или пък в двете едновременно.

На кратко съм таксуван за разговор с телефонен номер, за който би трябволо да раговарям безплатно.

В договора пише:
"Изходящо повикване от мобилен номер към номер с формат 0700xxxxx - Спрямо тарифния план на абоната (изходящо повикване към фиксираната мрежа на *оператор*/дриги фиксирани мрежи)."[1]
Намирам таблицата с цените и там няма тарифа за фиксирани номера, но има тарифа за мобилни номера:
"Цена на минута изходящо гласово повикване към други мобилни мрежи в страната, след изтичане на минутите, включени в месечната абонаментна такса - 0.34."[2]

Да уточня, че имам 200 безплатни минути, от които съм изговорил 13.

Отивам в магазина показвам копие от договора и питам коя е тарифата за "изходящо повикване към фиксираната мрежа на *оператор*/дриги фиксирани мрежи". Служителката на касата, която се оказа управителя (което било очевидно, а дори не носеше табелка с името си), прегледа таблицата с тарифите и каза, че [2] (тази дето съм преписал по горе) е тарифата, по която трябва да ме таксуват. Казах и да огради 0.34 и тя го направи. След това отварям от крайните страници и показвам [1] и че според мен след като имам безплатни минути не трябва да съм таксуван. Поспорихме малко и тя каза, че номерата 0700xxxxx не са фиксирани, аз и отговарям, че може и да не са фиксирани, но според [1] се таксуват като фиксирани.

Друго, което тя каза по време на спора, е че дори и да съм прав в магазина не можело да се направи нищо и трябва да пусна жалба през сайта на мобилния оператор. Преди това ми каза, че няма смисъл да спорим, а трябва да потърся отговор от трета страна като пиша жалба в сайта на мобилния оператор (според мен тази трета страна не е безпристрастна).

Друг е въпроса, че като сметна времетраенето на разговорите излиза, че съм таксуван не по 34 стотинки, а по 35. Няма да задълбавам повече, само ще спомена, че бях "изгонен" от магазина, защото "момчето след мен чакало да плати сметка". Излиза, че клиентите, които плащат са с предимство и трябва да им се обръща повече внимание...

Благодаря.
name1
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 02 Юли 2014, 23:13

Re: Неправилно таксуван от мобилния оператор.

Мнениеот TheOldMan » 03 Юли 2014, 00:32

За съжаление телефоните 0700 са ... малко странни. Поддържат се от бившата БТК, сега Виваком, и са ... абе нещо като телефон, който се брои за градски, независимо в кой град се намира човека който звъни на дадения номер. Обаче не са точно фиксирани. Няква бъркотия е, и няма надежда скоро да се оправи. И проблема не е в МТел (който предполагам е вашия оператор). Номерата 0700, 0800, 0900 не влизат в никакви пакети от безплатни минути и винаги се заплащат. Нямам идея кой може да реши проблема.
И проблема е стар: http://www.segabg.com/article.php?id=653231
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
TheOldMan
Активен потребител
 
Мнения: 1647
Регистриран на: 08 Май 2008, 15:19


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта


cron