Страница 1 от 1

Клиент лъже,че не е получил стока?

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2015, 16:53
от maetz
Здравейте.
Наш клиент получи стоката си с липсващ артикул и един от артикулите беше с лек дефект.
Заведохме му рекламация и казахме,че ще му бъде удовлетворена- повредения артикул ще се смени след няколко дни и тогава ще си получи и липсващите неща / така или иначе всичко ще му бъде доставено в срок по договор, дори със закъснелитеартикули/.
Сега обаче, въпросния клиент каза, че понеже не бил разписал никъде,че си е получил нещата. щял да пусне жалба срещу нас,че не си е получил цялата поръчка /т.е. заплаши ни,че ще си иска вече получените стоки втори път - и това го има записано на тел разговор/ .
Въпросът ми е - по закон длъжни ли сме да караме клиенти да се разписват,че са си получили стоката? Как можем да се защитим в такъв случай?
Би било странно, аз така мога да си твърдя например,че съм си купила телевизор от Техномаркет например, но не са ми го дали и да го поискам втори път?

Re: Клиент лъже,че не е получил стока?

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2015, 21:29
от ivanov_p
Глупакът не трябва да се защитава, а да се изтребва!
Нито един съд няма да признае доставка без да има не просто подпис на фактурата, а приемно-предавателен протокол. Този протокол може да съдържа само: "Получих стоката по фактура" и подпис, а ако доставките са регулярни полученото трябва да е описано точно по количество и цена и по коя фактура е. Иначе се влиза в екшън, особено с граждани или малки фирми, които не се отчитат по ДДС.