Обслужване на клиенти
Публикувано на: 04 Юни 2015, 19:40
Здравейте
Работя в кол център за обслужване на клиенти. Работата ни с тях е само по телефона и чрез имейл, без лични (преки ) контакти.
В случая, имаме проблемни клиенти (от сорта на такива ,които са заявили стока и не я приемат после, или такива ,които псуват, държат се грубо, арогантно, неприлично и пр.)ю
Шефа ни каза, че се е консултирал с адвокат и уж адвоката му казал ,че нямаме право да спрем да обслужваме клиенти, защото не се държат прилично.
Някъде има ли закон ,който казва това? И може ли записан разговор да се използва като доказателство за поведението на дадения клиент в съда, ако ние му откажем и той ни осъди?
Работя в кол център за обслужване на клиенти. Работата ни с тях е само по телефона и чрез имейл, без лични (преки ) контакти.
В случая, имаме проблемни клиенти (от сорта на такива ,които са заявили стока и не я приемат после, или такива ,които псуват, държат се грубо, арогантно, неприлично и пр.)ю
Шефа ни каза, че се е консултирал с адвокат и уж адвоката му казал ,че нямаме право да спрем да обслужваме клиенти, защото не се държат прилично.
Някъде има ли закон ,който казва това? И може ли записан разговор да се използва като доказателство за поведението на дадения клиент в съда, ако ние му откажем и той ни осъди?