Проблем с отказ за изпълняване на гаранционни условия
Публикувано на: 13 Апр 2014, 21:09
Здравейте.
Преди време закупих мобилен телефон от фирмата "ГЕТ" ООД, които бяха така добри да ми продадат развален телефон. След кратка употреба на телефона възникнаха няколко сериозни проблема. Занесох устройството в офиса им, настоявайки, че има проблеми, които трябва да се решат сервизно.
Служителите на фирмата се държаха отвратително, но това не е нещо ново. Това, което се оказа проблемно, е директният им отказ да спазят закона, като отказват да оправят телефона. Ситуацията е следната:
1. Аз нося устройството (с проблемите му) за ремонт.
2. Те го взимат за 30 дни (1 ден преди да са длъжни да върнат пари), след което го връщат със сервизен протокол, на който пише 'не бяха намерени неизправности; телефонът е в отлично състояние'. Уви, нито един от проблемите не оправен, т.е. те директно лъжат, покривайки следите.
3. Аз се обръщам към КЗП, подавайки оплакване. КЗП отговаря, че 'всичко изглежда изрядно от страна на "ГЕТ"'.
Е кажете ми, как се процедира в такава ситуация? Колкото и да е развален телефонът, те просто го взимат за месец и го връщат същият, пишейки че не е имало проблеми, и че рекламацията е неоснователна. Това е директна лъжа и нарушаване на закона. Напълно съм измамен с гаранцията на този продукт, като е очевидно, че КЗП са безполезни в тази ситуация. Те просто проверяват фалшифицираните документи, което явно за тях е достатъчно добро доказателство, за да отхвърлят молбата ми.
Какво може да се направи в тази ситуация?
Преди време закупих мобилен телефон от фирмата "ГЕТ" ООД, които бяха така добри да ми продадат развален телефон. След кратка употреба на телефона възникнаха няколко сериозни проблема. Занесох устройството в офиса им, настоявайки, че има проблеми, които трябва да се решат сервизно.
Служителите на фирмата се държаха отвратително, но това не е нещо ново. Това, което се оказа проблемно, е директният им отказ да спазят закона, като отказват да оправят телефона. Ситуацията е следната:
1. Аз нося устройството (с проблемите му) за ремонт.
2. Те го взимат за 30 дни (1 ден преди да са длъжни да върнат пари), след което го връщат със сервизен протокол, на който пише 'не бяха намерени неизправности; телефонът е в отлично състояние'. Уви, нито един от проблемите не оправен, т.е. те директно лъжат, покривайки следите.
3. Аз се обръщам към КЗП, подавайки оплакване. КЗП отговаря, че 'всичко изглежда изрядно от страна на "ГЕТ"'.
Е кажете ми, как се процедира в такава ситуация? Колкото и да е развален телефонът, те просто го взимат за месец и го връщат същият, пишейки че не е имало проблеми, и че рекламацията е неоснователна. Това е директна лъжа и нарушаване на закона. Напълно съм измамен с гаранцията на този продукт, като е очевидно, че КЗП са безполезни в тази ситуация. Те просто проверяват фалшифицираните документи, което явно за тях е достатъчно добро доказателство, за да отхвърлят молбата ми.
Какво може да се направи в тази ситуация?