Договор с Глобул
Публикувано на: 18 Фев 2014, 21:09
Здравейте, моля, някой компетентен или такъв, който вече е имал подобен проблем да ме насочи към някакво решение. Проблема е следния:
От няколко години съм клиент на Глобул и досега не съм имал некоректни отношения с тях, дори напротив, след като са ме убедили да използвам техните услуги за цели 5 мобилни номера , но това до преди около половин година. Та реших в един студен зимен следобед да отида да си взема една карта с вклщчени разговори за страни в ЕС и другите им там зони. Та подписвам един бърз договор и ми се предлага една нова услуга Глобул - Комбо, коята уж ще ми намали сметката, т.к. имам повече от един мобилен номер към фактурата. Съответно взимам аз документа(договора) и го подписвам и очаквам, че той ще е единствено и само в моя полза, като така и ми е обяснено. За мое съжаление обаче съм попаднал на един изключително глупав и алчен служител, който нито ми беше предложи подходяща програма за разговори, нито ми намали сметката, ама това ще го преживея. Но най-големия за мен проблем се оказа, че с подписването на този за "намаляване" на месечните задължения се оказва по една или друга причина, че удължавам срока на договора на всички услуги които ползвам, като това въобще не ми беше казано, ама аз пък да съм прочел документа, който съм подписал. Та и това почти го бях преживял до момента в който не видях, че във всеки един документ, който съм подписвал са ми объркали името и в частност фамилията. И сега много ме интересува дали това може да е причина да искам прекратяване на договора без да заплащам оставащите месечни такси от договора или поне тази дата с която са удължени датите на договора на всички позлвани от мен услуги да бъде невалидна. Подчертавам, че като цяло не съм имал проблеми с оператора, но ме подразни факта, че след, като поисках консултация за изясняване на условията, един друг служител на компанията най-нагло ми каза да се обърна към служителя с който съм подписвал въпросния договор.
От няколко години съм клиент на Глобул и досега не съм имал некоректни отношения с тях, дори напротив, след като са ме убедили да използвам техните услуги за цели 5 мобилни номера , но това до преди около половин година. Та реших в един студен зимен следобед да отида да си взема една карта с вклщчени разговори за страни в ЕС и другите им там зони. Та подписвам един бърз договор и ми се предлага една нова услуга Глобул - Комбо, коята уж ще ми намали сметката, т.к. имам повече от един мобилен номер към фактурата. Съответно взимам аз документа(договора) и го подписвам и очаквам, че той ще е единствено и само в моя полза, като така и ми е обяснено. За мое съжаление обаче съм попаднал на един изключително глупав и алчен служител, който нито ми беше предложи подходяща програма за разговори, нито ми намали сметката, ама това ще го преживея. Но най-големия за мен проблем се оказа, че с подписването на този за "намаляване" на месечните задължения се оказва по една или друга причина, че удължавам срока на договора на всички услуги които ползвам, като това въобще не ми беше казано, ама аз пък да съм прочел документа, който съм подписал. Та и това почти го бях преживял до момента в който не видях, че във всеки един документ, който съм подписвал са ми объркали името и в частност фамилията. И сега много ме интересува дали това може да е причина да искам прекратяване на договора без да заплащам оставащите месечни такси от договора или поне тази дата с която са удължени датите на договора на всички позлвани от мен услуги да бъде невалидна. Подчертавам, че като цяло не съм имал проблеми с оператора, но ме подразни факта, че след, като поисках консултация за изясняване на условията, един друг служител на компанията най-нагло ми каза да се обърна към служителя с който съм подписвал въпросния договор.