Страница 1 от 1

Измама с гаранция?!?

МнениеПубликувано на: 22 Дек 2004, 23:01
от Doderick
Здравейте!
Ето какво ми се случи при покупката на съраунд система Creative от представителния магазин на фирма Електроника и Софтуер - гр.Плевен.

На етикета на стоката беше упомената гаранция от 12 месеца. Направих превода на парите с карта маестро и взех покупката заедно с гаранционната карта. Когато се прибрах вкъщи видях, че в сервизната книжка пише, че производителя предоставя 24 месеца гаранция, а когато погледнах гаранционната карта там пишеше 3 месеца! Днес отидох да ги питам що за работа е това и една от продавачките, след като говори с отговарящия за доставките ми съобщи, че за стоки без сериен номер се дават 3 месеца гаранция. Аз споменах, че моята стока има сериен номер, но те отговори, че при тях няма такъв. Кажете ми нормално ли е това, аз се чувствам измамен, най-малкото защото на етикета с цената пишеше 12 месеца. Какво трябва да направя? Към кого да се обърна?
Притеснява ме това, че нямам доказателство. Предполагам, че етикета го няма вече, като отида да предявя исканията си ще погледна за други Creative, ако има (мисля, че имаше) ще снимам етикета. Не съм юрист и незнам каква тежест ще има това, дали изобщо е необходимо.
Ще се радвам, ако ми помогнете! Благодаря!


п.с: почти съм сигурен, че гаранцията се осигурява от сервиза на Електроника и Софтуер, те не са официален вносител за България.

пс2: на всичкото отгоре не ми дадоха касова бележка, ковто аз изрично поисках, продавачът ми каза, че по принцип излизат две бележки от терминала (за преводи с дебитни карти), но той не знае как става и запази копието, което излезе. За гаранцията нямало да ми трябва.

Re: Измама с гаранция?!?

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2004, 01:28
от Пионерче
Имахте някой свидетел без дела и родство при себе си НАЛИИИИИИИИИ!

Re: Измама с гаранция?!?

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2004, 03:18
от Doderick
За съжаление - не! Аз си мислех, ако говоря човешки с управителя им дали няма да има резултат. Ако реша да подам жалба в РДД заради касовата бележка няма да има никакъв ефект, освен да се скарат на продавача...

Re: Измама с гаранция?!?

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2004, 10:34
от raikO
Без касова бележка в случея неможе да се докаже много,но за гаранционния срок не-може да бъде по малак от 6 месеца (както и за стоки втора употреба).
Според мен най-добре е да уведомиш комисията за защита на потребителите кото изрично упоменеш,че по тяхна вина е е издадена касова бележка.

Re: Измама с гаранция?!?

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2004, 11:16
от raikO
Териториално подразделение: Плевен
Телефон: 064/ 800818
Адрес: пл. “Възраждане” № 1, ет. 3
А това е сайта на комисия по търговия и защита на потребителите:
http://www.ktzp.bg
Успех. И незабрявай да пишеш за развоя на събитията.

Re: Измама с гаранция?!?

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2004, 18:30
от Doderick
Благодаря!
Няма ли да е по-добре да говоря първо с управителя на фирмата.

Транзакцията може да се докаже, т.е. може да се докаже, че съм платил.