Измама с гаранция?!?
Публикувано на: 22 Дек 2004, 23:01
Здравейте!
Ето какво ми се случи при покупката на съраунд система Creative от представителния магазин на фирма Електроника и Софтуер - гр.Плевен.
На етикета на стоката беше упомената гаранция от 12 месеца. Направих превода на парите с карта маестро и взех покупката заедно с гаранционната карта. Когато се прибрах вкъщи видях, че в сервизната книжка пише, че производителя предоставя 24 месеца гаранция, а когато погледнах гаранционната карта там пишеше 3 месеца! Днес отидох да ги питам що за работа е това и една от продавачките, след като говори с отговарящия за доставките ми съобщи, че за стоки без сериен номер се дават 3 месеца гаранция. Аз споменах, че моята стока има сериен номер, но те отговори, че при тях няма такъв. Кажете ми нормално ли е това, аз се чувствам измамен, най-малкото защото на етикета с цената пишеше 12 месеца. Какво трябва да направя? Към кого да се обърна?
Притеснява ме това, че нямам доказателство. Предполагам, че етикета го няма вече, като отида да предявя исканията си ще погледна за други Creative, ако има (мисля, че имаше) ще снимам етикета. Не съм юрист и незнам каква тежест ще има това, дали изобщо е необходимо.
Ще се радвам, ако ми помогнете! Благодаря!
п.с: почти съм сигурен, че гаранцията се осигурява от сервиза на Електроника и Софтуер, те не са официален вносител за България.
пс2: на всичкото отгоре не ми дадоха касова бележка, ковто аз изрично поисках, продавачът ми каза, че по принцип излизат две бележки от терминала (за преводи с дебитни карти), но той не знае как става и запази копието, което излезе. За гаранцията нямало да ми трябва.
Ето какво ми се случи при покупката на съраунд система Creative от представителния магазин на фирма Електроника и Софтуер - гр.Плевен.
На етикета на стоката беше упомената гаранция от 12 месеца. Направих превода на парите с карта маестро и взех покупката заедно с гаранционната карта. Когато се прибрах вкъщи видях, че в сервизната книжка пише, че производителя предоставя 24 месеца гаранция, а когато погледнах гаранционната карта там пишеше 3 месеца! Днес отидох да ги питам що за работа е това и една от продавачките, след като говори с отговарящия за доставките ми съобщи, че за стоки без сериен номер се дават 3 месеца гаранция. Аз споменах, че моята стока има сериен номер, но те отговори, че при тях няма такъв. Кажете ми нормално ли е това, аз се чувствам измамен, най-малкото защото на етикета с цената пишеше 12 месеца. Какво трябва да направя? Към кого да се обърна?
Притеснява ме това, че нямам доказателство. Предполагам, че етикета го няма вече, като отида да предявя исканията си ще погледна за други Creative, ако има (мисля, че имаше) ще снимам етикета. Не съм юрист и незнам каква тежест ще има това, дали изобщо е необходимо.
Ще се радвам, ако ми помогнете! Благодаря!
п.с: почти съм сигурен, че гаранцията се осигурява от сервиза на Електроника и Софтуер, те не са официален вносител за България.
пс2: на всичкото отгоре не ми дадоха касова бележка, ковто аз изрично поисках, продавачът ми каза, че по принцип излизат две бележки от терминала (за преводи с дебитни карти), но той не знае как става и запази копието, което излезе. За гаранцията нямало да ми трябва.